Sunday, January 10, 2010

~paranormal la sangat. haha

semalam aku pegi sunway pyramid konon nak main boling.
dengan perut lapar malas nak masak memandangkan bunda dan adik beradik tercinta semua ke langkawi. aku pon memenuhi la undangan 'bekas' rakan2 sekelas nak bercanda di SP. haha.

sampai dlm 2.30 pm, cari parking xlama sgt. adela dalam 45 minit. ciss. dlm hati mmg berniat nak berambus balik je. haha. tp, tabahkan hati carik jugak. akhirnya pencarian membuahkan hasil. haih.

makan2 dulu kat pizza hut, mak lapar gile nyah! servis plak lambat gile sbb ramai plak manusia nak makan pizza semalam.

lepas semayang asar, pegi tapak boling. ramai plak manusia yang nak main boling jugak. sbb waiting list dah panjang macam nama orang yg tak bayar PTPTN, mereka pun pergi dari situ dgn hampa. (aku suka sedikit, sbb aku xtau main, haha).

wandering serba sedikit, aku mula dah ajak balik. mereka jeling aku macam nak makan. dah tu, nak buat ape ni? kucing aku dah la tinggal umah sorang2. haha. aku ajak teman cari hadiah elin, dorang cakap aku membosankan. haha. cisss.

so, pegila menonton 'paranormal activity' memandangkan review yang melambung2 dari abg lan. tiket pkol 7.20 pm. sempatla semayang maghrib dl. jumpa shark dan daus tengah berjalan berpegangan tangan (aku tipuuuu). aku suh dorang join gak tgk movie. dorang pon dgn berbekalkan keyakinan bahawa cerita ni best, pegila beli tiket.

masuk2 cite dah start, tapi aku xkesah sbb aku dh semayang. haha. mula2 aku yakin je tgk. agak bosan permulaan cerita. aku dah mula ajak keluar. mereka jeling aku lagi. bermulanya adegan yang 'menyeramkan', ade orang baling popcorn kat aku dgn attempt nak menakutkan aku. aku syak shark. tapi, aku rase abg lan. haha. aku jerit la sedikit sebanyak. last2 bila part seram, aku pandang muka abg lan je, xpon aku bukak spek. (ape jadahnye kan? haha). keluar2 dari panggung, habis aku di maki hamun berbakul2 oleh mereka. mereka kata aku xreti pilih movie. bukan salah aku kan?? haha.

masa nak balik umah, dorang menakut2kan aku sebab aku tinggal sorang kat umah. terus aku msg niza dgn nada cemas. "ko kena datang tido umah aku gak malam ni!" niza reply "ye, tapi aku lambat sikit". xpe2 aku masih tenang. haha.


aku sampai umah dekat pkol 11, hujan lebat. kain semua basah. 4 kali mesin tu oi!! haih. aku keluar kereta, si kucing dah mengiau2. rasa berdosa tinggalkan die lama2. haha. aku ingat nak mandi manda sebelum niza sampai. aku bukak pintu bilik bawah nak ambik tuala. bunyi berkeriuk pintu tu buat aku menjerit. aku msg dayah, "meremang weh bunyi pintu berkeriuk" die reply dgn penuh rasa benci "ko sorang je la yang rasa seram!" sungguh biadap. haha. aku yakinkan diri gak mandi. sambil asyik melihat2 keliling. haha.
dah siap mandi semua, aku dgr ade org berbisik2 kat belakang. dgn yakin aku pegi cek, bulu roma semua dah berdiri tegak ni. haih. kalo aku heart attack ni, xtaula. aku pegi belakang. xde pape plak. cepat2 aku pegi depan bukak TV sambil berdoa2 supaya niza cepat smpai. haha.



niza pon sampai. aku pon tenang. niza tertidur sambil aku melipat2 kain. sian die. dahla penat baru balik kelas. hehe.
niza, aku memang sayang ko lebih laaa. haha.



nah layan trailer. aku tutup sound masa tgk ni. haha.

 
template by suckmylolly.com