Saturday, January 30, 2010

~beg itu sangat berat.


pagi ni konon aku nak kemas laa beg aku sebab macam dah ade satu negara lain dalam beg tu. punyalaa banyak sampah-sarap barang dalam tu. banyak kali dah panic attack sebab xjumpa hp aku dalam lautan sampah-sarap barang-barang tu . haha. so, tadi aku pon tonggeng laa segala apa yang ada dalam beg tu.

patut laa macam nak patah bahu aku mengangkut beg ni hari2. dah macam orang meniaga dah banyaknye syiling aku ni. dari mana datang syiling satu sen tu pon aku xtaulaa. haha

kalo kitar semula semua resit dalam beg aku ni, dah boleh dpt sebatang pokok agaknya. wawa.

tiket2 wayang ntah zaman bila. silap2 tiket filem AWAS KRU pon ade
dalam beg aku ni. haha.

ni kalender Adnan Sempit yang abg panggung wayang bg kat aku.
punyala banyak. tapi, sampai hari ni, aku xtgk lagi Adnan Sempit. haha.


p/s: lepas kemas2, aku ambil balik semua resit2 yang aku dah masuk dalam plastik konon nak buang, letak balik dalam purse aku. haha.
pp/s: okla. kena kemas beg nak pegi melaka. haha.

3 comments:

enjelinajolipit said...

gua tunggu lu keluarkan tisu lepas kesat hingus dari dlm beg tuh. takde rupanya. kiranya lu pesen tong sampah ktar semula la. bukan lori sampah lagi. orait la tuh. hihi

dayah said...

oit..nak klender adnan sempit tuh...huhuhuuu

smart nobita said...

byk siot barangan ko..hahaha..weh aku pun nk kalendar tu beb..cam menarik jer

 
template by suckmylolly.com