Sunday, January 17, 2010

~lalala..

look who i found wandering in batu pahat...
haha..
cikgu anie!!

jalan2 di ayer hitam

membeli belah barang tak penting, balik rumah kena marah. haha.

kelmarin mak suh teman kak yong pegi batu pahat sebab boss die kawin, semua kawan die xjadi pegi last minute (biaselaa tu).

aku pon letak la syarat, kalo nak suh aku teman, aku nak pegi jumpa anie dgn kak shikin, mak pon bagi jelaa sbb dah malas nak layan aku. haha. so, aku terus call anie dan msg kak shikin.
dua2 pon xyakin yang aku nak dtg esoknya. muka aku ni, ade muka suka menipu ke? (jangan jawab!haha).

dah sampai batu pahat esoknya, kak shikin dtg ambik aku dgn husband die, siap perkenal kan kat husband die 'ni laa bang, pengapit tak setia tu' haha. ampun2. dorang pon bawak pegi umah kenduri. makan sedikit sebanyak, terus pegi ambik anie. hehe. kakak aku kena tinggal kat umah kenduri, kalo x kena pecat. haha.

lepak2 umah kak shikin, gosip sebakul dua dengan anie, aku pon gerak balik laa petang tu berbekalkan janji pada kak shikin dgn anie yang aku akan dtg lagi bila2. haha.
okla, aku dah boleh padamkan 'pegi melawat anie di batu pahat' dalam my things-to-do list in 2010.
hehe.


p/s: begedil kat bawah ni aku xjadi buat sbb aku pegi menonton 'Old Dogs'. haha.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com