Tuesday, December 22, 2009

~haha

walaupon muka aiman macam nana.
aku tetap sayang die lebih. haha

ayah mat tanya aku.
"shima, mcm iklan kat tv tu tak??"
haha.
nampak si kecil adeem kat depan tu? reserved spot khas utk die tu. haha. die yang akan bgtau kalo minyak nak abes. (yee, aku tipuuuu!)
and yes! nana mengandung lagi.
baby boy lagi. haha.
hari tu nana dah suh cari nama.
kitorg dh bersetuju nama depan nye, ammar.
skang nak cr nama belakang yang start dgn Z.
haha. aku plak yg beria.
nana yang suruh tau! bukan aku memandai2 ye. hehe.

p/s: nana tua dari aku setahun je, anak nak masuk 4 dah! cayalaa nana.
dan ye, aku panggil makcik aku nana. haha.

3 comments:

endase mumet said...

Ammar Zickry

me love begedil said...

zickry? xle, sbb dh bg kat si adeem. adeem zikri.

Anonymous said...

haha.lawak ok.yg part muka aiman macam nana:)haha.eiqa nih

 
template by suckmylolly.com