Thursday, June 9, 2011

Rainboww in a cake! :)

Semalam birthday Kak Yong, sooo aku buatkan kek ni special utk KY. Dah lama KY mintak aku buatkan kek ni, tp aku malas. Haha.

Aku dah letak gmbr kat fb, tapiii aku nak letak jugak kat sini. Hehe. Saje eksaited sbb the cake turned out great!

Syahmi cakap mcm kaler Buncho, tak kesahla asalkan cantikkkkk. Kannn?
Hahaha.

"Life is like a rainbow. You need both the sun and the rain to make its colours appear."

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

heartbeat chocolate said...

amboi shima,, mangkuk pn nak ikut kaler adunan tu gak ker?hahah

Hidayah Hanif said...

weihh..aku pon nak gakkkk!!!!...:(

anaztasias nora aira said...

conmelnya kek !!


nora aira
http://norapurplebridez.blogspot.com

 
template by suckmylolly.com