Wednesday, March 24, 2010

~the chicken story.

ayah nye! ayah nye!

apa yang awak menjerit2 xtentu hala ni mak nye? malu ke jiran2 la.
saya ni dahla ketua reban!

mahap la ayah nye, tapi saya excited benor ni, Tuhan dah makbulkan doa kite nak dapat anak kembar!

ye ke mak nye?? syukur laa. jomla mak nye kite balik tgk anak2 kite tu..

.

.

.

.

.

.

.



OOOOOOPPSSSSS!!!!!!




arggghhhh!! tidakkkkk! kauu kejaammmmm!!!



p/s: Sila salahkan Ana Shariffuddin yang telah menggoreng anak kembar itu ntuk sarapan. haha.


credit gambar:
sini, sini, sini, dan sini.

5 comments:

mizz annie said...

aaaaaaaaaaaaaa!
sgt comel!
aaaaaaaaaaaaaa!

anie jerit jerit dlm makmal komp sekolah.

hahahaha.

milah hasan said...

too cute~

enjelinajolipit said...

nak repot kat sharizat la mcm ni.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

lapau telur.

lapau~

sedap gak nasi lemuk tlur mata

shimaa said...

anie, best nau sekolah ko. dimana2 ade internet! haha.

rasis hasan, kesian mak ayam. haha

enjelina, kang adik aku masuk 'Aduan Rakyat' plak. :p

razi, pg beli nasik lemak kat gerai depan taman rakyat tu. mcm sedapp je.

 
template by suckmylolly.com