Sunday, September 27, 2009

~my Raya!

salam..
nak cerita pasal hari raya saya.. hehe
raya thn ni turns out to be one of the meriah raya ever!
(pardon my bahasa, its already 1 am.. haha)
balik kampung malam jumaat.. xlarat nak drive.. mengantuk gile..
so, kak yong yang drive..
jalan.. xyah la cakap.. jem gile!!..
bertolak pkol 11.30 malam..


sampai tg malim.. kak yong dah xtahan.. die mengantuk..
berhenti kat R&R Tg. Malim..
cuba teka mangsa yang kena bawak kereta??
sudah tentula yours truly.. haha
drive laa jugak nak xnak.. jalan punyalaa jem..
rasa nak berhenti tepi jalan dan tidur je lepas tgk si mira dan ana tidur dgn nyenyaknye.. cisss!


mula laa buat konsert.. tp, xberkesan..
cuba kejut mira ajak borak.. juga xberkesan..
last skali, kejut mak.. mak pon melayan2 saya berborak..
last2 saya ckp sorang2.. haha.. nak tido pon warning la dulu.. padanla keta sebelah pandang pelik je.. ish..
sket je nak bukak tingkap borak dgn org sebelah.. tp kang kn kejar ngn bini die plak.. haha
nak call dayah pon dah pkol 3 lebih pg.. mesti manusia tu dah tido dgn nyenyaknye..
last sekali, tabahkan hati, tetapkan mata.. drive la sampai ipoh..


igt nak sahur umah maktam..
tp, terlepas junction plak.. ceh btol!
terpaksa straight ke kati..
sahur dlm kereta je, mkn cream puff mak bawak bekal..
syukur2..
kawan2 tau saya sampai kg pkol brape??
6.15 pagi!!
x ke gila dan babi?? haha
kiralaa sendiri berapa lama perjalanan balik kampung nye.. haha..


lepas semayang subuh je, terus capai bantal dan tidooo..
zzzz...
sedar2 pkol 9 lebih.. saya sorang je yang tido tgh2 rumah tu..
ceh! kejut kan laaaa...


may cakap.. lamanya kak shima tido, penat bawak keta eh?? yela, jalan jem gile.. banyak keta kan??
die tanya, die jawab sendiri.. haha
saya cuma mengangguk tanda setuju..
ambik tuala dan mandi..
lepas mandi.. tolong makcik faridah kacau rendang ayam pencen& tlg mak tumbuk daging nak buat masak hitam..
penat tapi seronok.. :)


p/s: ni bukan cerita raya lg kan?? ish.. tahpape.. xpe2.. nnt sy sambung lg eh..
hehehe.. dh mengantuk.. hee

2 comments:

adam said...

huhu.. hye shinta.. raye aritu x wat begedel ker?? ^^

me love begedil said...

haha..
raya2 org xmkn begedil laa..
:)

 
template by suckmylolly.com